Kennelträff! =O)

Idag är Zmillas valpar precis en vecka, en månad och ett år gammla!

Och i mogon ska vi ha kennelträff och göra roliga saker (som Gaija brukar säga). Vi ska träffas ute i Sågfors och där ska vi träna lite lydnad och tydligen även äta ngt gott. låter som en wok eller liknande. Spännande! *slurp*
Sen ska vi lägga lite spår och ha uppletande också. Så HIMMLA skoj! Det är länge sedan vi spårade jag och Zena. Men hon är så duktig så jag tror inte att det blir några problemas alls. =O)

Jag planerar att ha min kamera med mig så jag kan ha lie bildbevis... =O) Ohhhh vad jag längtar! ska gå och lägga mig tidigt så jag är pigg och glad i morgon. Tänk att man ska få ha det bra med hudnarna en heeeel dag! Wow! Och det näst bästa av allt... Hä bli trevvlitt fålk som kom och surr en stand ve oss. =O) På ren pitemålska!

Kommentarer
Postat av: Sosso, Ludde & Bonzo

2008-09-08 @ 10:17:09
URL: http://sossoludde.dinstudio.se
Postat av: Sosso, Ludde & Bonzo

oops =) råkade trycka på enter :)

varför har du gjort illa dej så??? Ludde hälsar att han mår ganska bra.. Leker äter och skiten, den var väldigt bra igår, så det tar sej!

Gläntan, de låter skojj de, hoppas på sånt här väder som vi haft i några dagar nu.. penicillin kuren e väll ur kroppen nästa vecka.. //Sofia.

2008-09-08 @ 10:23:53
URL: http://sossoludde.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0