Ny blogg!

Haha! Jaaa... Ännu en blogg,  men den här gången gäller det både Gaijas och Zenas blogg. Jag slår ihop deras bloggar och vi bildar ett team. Team Virrig!

Här är den nya adressen:

http://gaijasblog.webblogg.se/teamvirrig

Hoppas ni ska trivas i den nya bloggen!

God jul!


Det har blivit lite sisådär med uppdateringen på denna blogg. Jag håller som bäst på att fila lite på den nya gemensamma bloggen för Gaija och Zena. Så ni får hålla till godo med lite dåligt med uppdateringar.

Ialla fall så var jag, Stefan och Sosso med hundar ute på bruks i går och tränade lite. Jag körde lite frittfölj och inkallningar med Zena. det märks att vi inte har jobbat på ett tag för hon var ringrostig... Men hon nsappar snabbt upp hur det ska vara och har tydligen ett minne.  =O) Sosso hann fota Gaija (och liiite Zena)  en hel del och det blev en hel del otroligt snygga bilder! Jag ska lägga ut dom senare. Just nu är jag dunderförkyld och mår inte så great. Typsiskt när det ska bli jul.

Men här kommer två fina Godjulbilder! Tagna av Sosso the picture proffs! =O) TUUUUUSEN tack Sosso! Du anar inte vad stolt jag är över mina vackra hudnar och mallig som får ha dig somprivata proffsfotografen! den är ju liksom itne så lätt att ta bra bilder på en hund som springer fort.

Ialla fall. God jul på er alla och ta hand om varandra!





RSS 2.0