Röntgen...

Nu är röntgen gjord! Ohhh vilken jobbig dag det var. Jag trodde inte att jag skulle klara av att hålla mig på benen medans vi tog plåtarna. Nu är ialla fall röntgenplåtarna skickade så nu är det bara den ovissa tiden fram till svaret från dom. Jag fick kika på plåtarna och vet hur dom ser ut. Inga pålagringar ialla fall! Men sen är det ju allt det där andra med vinklar hit och dit osv...

Håll tummarna för min lilla söta underbara och goa studboll!

Förressten... Ni skulle ha sett hundarna. Vi var ju till Djurkliniken med alla fyra: exa, Exzo, Exit och rexzena. Alla är ju pigga och liviliga hundar. Men hehehe... Sedan dom blivit sederade så var det liksom inget krut i dom. Dom slocknade snabbt och sov så gott. Den eda som protesterade i sin sömn var exa. hon låg och ryckte i frambenen medans jag höll henne.

När dom sedan fick uppvaknade sprutan så hade dom det såååå svårt att vakna! Hela kvällen var både Exzena och Exit (han är hos oss nu under veckan då Marianne söker jobb och bostad här i Piteå) sååå pömsiga! Dom ville bara sova. Orkade knappt äta och ville inte ut och rastas. Vid åtta tog jag ut det unga paret på en kortare prommis och då minsann vaknade dom till. Men det var en vääääldigt lugn prommis. Annars så går det ju villt till med bus och spring hela tiden! 

Nu i dag har dom tagit igen all förlorad springtid vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0