Bilderna från MH.

Underbara Sofia tog så fina bilder på Frostmarkens MH. Här kommer Zenas MH i bild.



Här hälsar vi på varandra jag och Thord... Zena bryr sig ine. Hon vill lukta på Exzo och Exit lukter. Vad kan dom ha gjort är då?







Kolla av kroppens funktioner. Kolla Thord. bakstället funkar!





Sen fick Zena leka också. OCh trasan var helt och hållet hennes! Den var rent ut sagt SKITKUL!!! Nu surrar hon om att hon vill ha en sån i julklapp.




Kolla stieln va! Alltså inte thords utan Zenas... Drakkamp med älsklingstrasan!




Lillabytet... Den var skoj den!




Åhhhh hejåhå! Till baka med trasan ska man ju! Så slipper figgarna få så mycket jobb med att linda tillbaka linan.





Kul... Står som en jäkla lyktstolpe va? Morsan, jag avverkar lite kvist här i skogen medans du är tråkig...





Vilken knasig typ va? Skräms och villleka om vart annat. Bäst att boffa på den där typen lite...




Jaja.... Jag kollar väl vem du är då bara för att du har min älskade trasa då. Man jag tänker banne mig knycka den av dig!





Men... Buset upphörde!  Vilken slöis... Jag är ju inte trött alls!
Det man inte ser och som inte framkommer på protokollet var att Zena hämtade en egen trasa. Den låg bakom oss och hon visste minsann att ngn hade lagt dit den. Så inte behövde hon springa ut först för att hämta trasan hos trumgubben? Hon stal bara en annan trasa!




Huga! VAD var det där?!




Jag ska faaan skälla ut den jäveln! Boff på dig!





Ähhh.. Det var ju precis som det gaija berättade om. Det är ju bara en overall som dom hängt ut på tork. Inget att bry sig i.





Åh! Nu hände något igen! Det LÄT!





Få se nu... två grytlock... En kedja och ett snöre som ligger på ett tak som ligger på marken. Konstigt! Får manlika med det kanske?





Mäh! Kolla! Det kommer spöken i bajsskogen! Det hade jag aldrig trott skulle hända!





Men vad i hela? Det är TVå stycken och dom kommer MOT mig och mamma! Bäst att skälla på dom!





Om man inte tittar på dom så finns dom inte! Jag drar till publiken nu va mamma? Du tar väl hand om dom va?





Äntligen något vettigt att göra! Älskade lilla trasa! Häääär kommer jag!






Värst vad du var stark i dag då mamma? Ro hit med trasan innan någon skjuter oss´! Eller kanske dig...? Jag är då inte rädd för lite pangpang minsann!





Jaha? Fick man itne leka mer då? Och där står någon och skjuter... Vad är det med det då? Hörrö mamma! Ta fram trasan igen va+ Får vi fortsätta leka... Eller är allt det roliga slut nu?



Zena tyckte det var rätt skoj med MH. Hon var inte nämvärt trött efter MHet heller utan ville gänra fortsätta leka och stojja. Numera tjatar hon bara om gröna trasor i julklapp. Måste nog fixa en sån till henne. Eller om Tomten kikar in här och ser detta.

Exzena: Snälla Tomten. Jag har varit en snäll flicka i år. Jättejättesnäll!  Min mormor säger det. Och henne kan man lita på!  Vänliga hälsningar en snäll Zena.

Kommentarer
Postat av: Sosso, Ludde & Bonzo

hihihihi =)

fan va du berättar bra.. :D

syns imårrn då! =)



kramelikram..

2008-10-24 @ 19:38:25
URL: http://sossoludde.dinstudio.se
Postat av: Sosso, Ludde & Bonzo

Hurra för zenas leder!!! =)

2008-10-30 @ 11:44:36
URL: http://sossoludde.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0