Hon är så vacker!

Jag fick ett kärleksil i dag... Jag får sånt ibland. Alla familjemedlemmar är drabbade. Idag blev det Zena. Satt och tittade på henne när hon låg och sov och tänkte på hur underbart vacker hon är...
Får man verkligen vara så här fin? Alltså hon har en välbalanserad kropp. Lagomt stor och lagom åt alla håll. Jag måste nog ställa ut henne och se vad man får för kritik. Marianne! Har du koll på utställningarna? Hjälper du mig? Snälla! =O)



Kanske inte utställningsuppställd. Men hon har fin kropp.



Hon har ett utrycksfullt ansike. Jag som lever med denna skönhet ser ju precis vad hon tänker. Och tänker gör hon. Det är nog Gaija som lärt upp henne. Gaija är ju en mycket välkänd tänkare!

Zena är faktiskt en helt lagom hund. Det enda som inte är lagom är livsglädjen för där liksom sprudlar det över en hel del. Ibland när hon springer så kan hon plötsligt ta jättehopp. Jag talar om fyrfotahopp! Ser rätt knasigt ut men har man mycket glädje i sig så blir det nog så. Jag önskar jag kunde göra det samma. Ta ett riktigt glädjehopp för en så underbar tjej!

Min kloka, vackra  och världsbästa ExZena!  =O)

Sofia har tagit bilderna med sin fina braiga kamera. =O)

Kommentarer
Postat av: shanie

Ja hon är jättefin hade varit kul att höra om hon gör det bra eller dåligt bland utställningsfolket !



Vilken sabla otur att hon är skadad igen !!!! Ja ibland får man allt , med råge :(

2008-11-21 @ 22:34:23
URL: http://stormvarsel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0