Godishuset har öppnat!

Både i lördags och söndags så var Zena i himmelriket. Vi har nämligen varit i ridhuset och tränat. I lördags blev det mest miljöträning. Hon fick gå runt och undersöka ridhuset (och äta bajs). sen jobbade jag lite med kontakten och med fotpositionen. den börjar komma nu lite... Kul! Sen åt Zena mera bajs. Jag lät Zena komma in i ridhuset två ggr (utan gaija) och andra gången var hon mer stimulerad av att vara med mig än skälla och boffa åt andra hundar. Men hon fortsatte äta.. bajs.

På söndagen var det en tur tillgrans som gällde. Där fanns bara vi och linda med Cuta. rätt bra egentligen. för nu var Zena ännu mer koncentrerad av... att äta bajs.
Hon var även mer taggad av att jobba med mig. och det verkar som att vi också ska få kul ihop. Bara hon slutar äta bajs.

Zena tillängnade måndagen till att skita som en häst. Bokstavligen! ;O)

Kommentarer
Postat av: Noomi & Hobbe

Haha, skrattar gott. Hobbe är likadan, husse har döpt om honom till shit-eater. Säger väl allt :D
Ha det gott!

2008-01-15 @ 22:08:14
URL: http://www.dizzyweb.se
Postat av: Sosso & Ludde

de måste du ju få stopp på.. precis som jag fick stopp på de me Ludde =) kram kram

2008-01-16 @ 14:17:45
URL: http://sossoludde.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0