Galna bilder...

Zena är en rolig tjej. Hon har sina sätt att sova, busa, gosa och bli skött på. Här kommer lite bilder på hur hon kan hålla på.


Sover djupt med avslappnade läppar.

image173



Nos mot nos... Tyvärr han dom vakna av ljudet från kameran.

image174



Tydligen en sovställning Zena ärvt från sin mamma. Alltså mamma Zmilla. Inte jag. så där ligger vål inte jag och sover heller!

image175



Faktiskt... Dom kampar!  Tala om slöa schäfrar?

image176


När Zena tröttnat på att vara slö (hon tröttnar alltid först) så drar hon omkring Gaija som ligger kvar på sidan. Ser lite underligt ut...

image177

Gissa om jag harä gratis underhållning här hemma? Promenaderna innehåller minst lika mycket knasigheter. Jag har ALDRIG tråkigt med dessa två underbara brudar!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härliga bilder! :D

2008-02-23 @ 08:39:38
URL: http://www.labradaren.se
Postat av: Sosso & Ludde

hehe, ja tänk om du skulle ha tråkigt??

2008-02-23 @ 22:15:52
URL: http://www.sossoludde.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0