Veronica i lilleputtlandet!

I går var vi och kikadeförbi Älvsbyn och de små söta huliganerna... Jag kunde inte åka förbi utana tt få mysa ett tag med dom. OCh oj så roligt vi hade det! Där låg jag på golvet som en jätte och ahde valpar som kravlade omrkign på mig övera allt. Dom bet mig i tårna, händer och håret. En av valparna tycket det var jättekul att kampa med min hårsnodd och hårtofs.

Lillhuliganerna håller på att bli stora nu. Det är liv och rörelse och massor med bus! Och helt plötsligt blir det tyst och alla valpar rammlar ihop och somnar i en hög på golvet.

Här kommer lite bilder...

Husse.. Kom ner på golvet med mig så ska vi busa lite...

image24



Vad ska vi leka? Jaaaa! Vi dödar Ankianka!

image25


Det är jättesvårta tt fånga huliganvalparna på bild. Dom rör sig med blixtens hastighet och de flesta bilderna blir suddiga...

image26


Så därför blir det mest bilder på valpar som sover. Här är en bild som illustrerar hur tröttsamt det är att laka "Verionica i lilleputtlandet".
 
image27

image28


Exzena med lilltassen som tittar frm... Hur söt får man bli egentligen? Hon är verkligen en härlig tjej med massor med fart i och jättepåhittig. Hmmm.. Vad månde det bliva av henne?

image29


SötZmilla blir också trött av att hålla ordnign på sina valpar....

image30



Exzina blev verkligen trött. Hon vaknade inte ens när mamma Zmilla kom och la sig bredvid. Hon somande bara i en egen hög till slut...
image31

På onsdag planerar jag och familjen att fara upp och hälsa på igen. Barnen slutar tidigt. Ska bli skoj att få visa upp dom och inte visa valparna på bilder. Det är liksom mer känsla att se, höra och känna än att bara se bilder... ;O)

Kommentarer
Postat av: Huliganvalparna!!

Vi läääängtar efter fler Veronicor att bita på... :o) Skall bli kul få visa alla tänder vi fått sedan sist små-Veronicorna var här. :oE
*tsss* *growml* :o)

2007-09-03 @ 19:13:27
URL: http://www.frostmarken.se
Postat av: Marianne

Svar från blogg: *asg* Det ser vi fram emot! :oD Valparna glömde skriva här ovanför men de hälsar att det kliiiiiiar i deras tänder...... :oD

2007-09-03 @ 22:09:26
URL: http://www.frostmarken.se
Postat av: Linda

Tack själv för en trevlig helg=)
Vad söt hon är, snart har ni fullt upp hemma med henne=) Hur går det med träningen?

2007-09-04 @ 07:46:09
Postat av: Sosso & Ludde

Trevligt trevligt... =) söta dom e =)

2007-09-04 @ 19:24:12
URL: http://ludde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0