Snön kom... och for.

 
Jag har ialla fall hunnit ta några bilder på Zena, Gaija och snön. Fast så lätt är det inte. Zena är inte den valpen som är still många sekunder. Det är ju så spännande allting! OCh OJ så mycket man kan göra!

Zena är en nyfiken valp som är frammåt och tar gänra för sig här i livet. Det enda jag önskar lite mer av är ätt bättre bett. Just nu släpper hon väldigt lätt. Men några bita övningar då och då kommer nog att förbättra det. Dessutom kan det nog snart börja göra lite ont i munnen när man ska hålla fast. Så det gäller nog att börja jobba med det nu så fort som möjjligt innan tandömsningen.

Här kommer snöbilderna!


Halloooo..: Finns det några snälla spöken i skogen?

image128


Ett pinnspöke med självlysande ögon kanske?

image129


Wäääähhhh! Pinnspöket jagas! Rädda sig den som räddas kan!

image130


Spöket är borta... Skönt!

image131


Oh nej! Där är den igen! Pinnspöket med de självlysande ögonen...huuu så hemskt!

image132


Fast det var ju bara gaija... Och hon är lu världens bästa storasyrra!

image133


Det var itne många sekunder. Sen sprang hon ner från stenen... *suckar' Jag ahde ju tänkt få en fin bild av dom tillsammans så jag kastade iväg en pinne. Zena sprang ner från stenen...

image134


Mums. Snö är gott.

image135


Liten valp i snövärlden. Roligt!

image136


Vart for Gaija?

image137


Här kommer hon! Med pinnen så klart...

image138


Vi luktar... Spännande saker med lukt vet ni... Man kanske hittar något?

image139


I fortsättningen här i bloggen, ialla fall ett tag, så ska jag ta upp lite teman och fundamentationer. Kom gärna med egna funderingar och kommentarer kring det jag skriver.

Bye så länge. =O)
 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Ååh, visst e de skojj me snö.. hoppas den snart kommer tillbaka =) hur har ni det??
Kram

2007-11-07 @ 13:44:33
URL: http://ludde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0