Mysbus!

Jag och Zena har ahft lite olika uppfattningar om vad som är roligt med lek. jag har klurat och lu4rat om hur hon vill leka. Men så! Nu i kväll! jaaaa! Vi kom på det! Oj så roligt vi haft! nu söker hon upp mig istället för Gaija när hon vill leka. Något jag tror Gaija tycker är skönt och något som jag tycker är roligt. Vi har blivit busfrends!

Spana in hunden som är söt som socker och go som en ulltuss!




Egentligen får man inte ligga i soffan...

image145




Men min mamma sa att om jag busar med henne så får jag!

image146



Man kan ju alltid fjäska för lillmatte Emelie också.. en pudss lite då och då ör det inget fel med.

image147



Zena tappar sina framtänder nu. Hon har GLUGGAR där fram! hur gulligt som helst1 Vad STOR hon ser ut på bilden! Hon är betydligt mindre än vad det ser ut som.

image148



En nästanbild. Jag hann nästan få en bild på hennes framtandsglugg.

image149



Charmig är hon också! Inte bara söt som socker... =O)

image150

Den där lilla leksakshudnen är ärligt stulen från barnen. Gissa om den är omtyckt? Förmodligen bara för att den är stulen. ;O)

Kommentarer
Postat av: Carina o Easy

Hej!
Jag letar också efter "lekknappen"! Jag har stor konkurrens från 18-månaders hoffan, och vinner inte alltid :-) Och att bita mig överallt hur hårt som helst är inte det jag tycker är roligt, kampandet var jätte kul tills tandömsningen började. Så, vad var det du hittade? Kan man få något tips?
Hälsningar från Carina och Kaymix Easy

2007-11-17 @ 20:48:25
URL: http://haglunds.net
Postat av: Marianne

Så fantastiskt vacker hon är! Men har du tänkt på att hon ser ut som en hare på näst sista bilden? :o) De bakre tänderna ser ut att sitta framtill som två hartänder. *s*
Kul ni hittat lekknappen!
Kram till alla fyrbentingar! Vi ses och hörs snart!
/Marianne

2007-11-19 @ 10:00:03
URL: http://www.frostmarken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0