Tjuvtränat.

I kväll for vi faktiskt ut till ridhuset och tränade.

Jag är trött på att inte få göra ngt. Och jag såg till att sova en dryg timme innan vi for så jag var rätt "pigg" när vi kom fram. Till saken hör att jag har fått influensan och fått akut öroninflammation, bihåleinflammation och början på lunginflammation. det är öronen som är värst. Jag har kanppt ngn hörsel och värk i öronen. Läkaren säger att jag absolut inte får anstränga mig för då kan ena trumhinnan lossna. Och det vill man ju inte!  Men jag går på en dunderkur penicillin så jag hoppas att det ska gå över snart. Jag blir tokig om det inte gör det.

Nåja. Jag tog ut Zena först och jobbade lite med fot. Hon är såååå duktig! Och följsam! =O) Zena är riktigt rolig att jobba med. Vi har ju inte tränat på en och en halv vecka och ändå sitter takterna i! Hon vill verkligen jobba för belöning och det får hon också. Allt är ROLIGT!

Exzena är också anmäld till sin första tävling. I Gällivare blir debuten! Så det ska bli spännande. Det blir bara en tävling för sokjs skull. Jag vet itne ens om vi hinner bli klara. Men jag tänkte stå över de momenten som itne är klara. Jag får ju se hur hon funkar på dom andra momenten istället.

Efter träningen så fick Zena busa med Bouvieren Frizca. en härlig tjej som är ursnäll och helt underbar! Zena älskar henne! Dom hade superskoj och är verkligen duktiga på att prata med varandra.

Så nu är man slut och trötter igen. Även om det inte blev så mycket träning så blev detmycket för mig. Man är som sagt var itne riktigt kry ännu.

Håll tummarna för oss så vi kommer oss iväg på tävling! Så skoj det ska bli! =o)

Kommentarer
Postat av: Sosso & Ludde

varför gällivare å inte i pite??? =)
ps.. har fått jobb, 12 timmar i veckan =) ds..

2008-04-07 @ 10:45:15
URL: http://www.sossoludde.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0