Ska det vara så här lätt?

Ska det verkligen vara så här lätt att ha en valp?

*Hon sover hela nätterna och har gjort det sedan hon flyttade hem till oss.
*Hon har börjat springa till tvättstugedörren när hon behöver kissa. Behöver hon bajsa så piper hon.
*Hon biter inte sönder ngt (ännu).
*Hon kommer på en gång när jag ropar på henne. Även mitt inne i en lek.
*Hon är knäpp tyst i bilen, tuggar itne på ngt och ligger still.
*Hon kunde "nej" redan när hon flyttade hit (tack underbara uppfödare).
*Hon tjuvar inte städgrejjer som Gaija gjorde. ;O)
*Hon kan koppla av när ajg vill det. Alltså är hon överbusig så är det lätt att få ner henne i varv.

Jaaaa.. det finns nog ännu mer braiga saker som jag skulle kunna räkna upp. Men ajg kommer för tillfället inte på ngt fler. Dessutom så tror alla bara att jag skryter. Hehehe... Fast det tycker aga att jag har rätt till när jag ahr världens bästaste Zina här. =O)

Kommentarer
Postat av: Annica och Torboldts Dexi

Hej!
Härligt att höra att allt går så bra för er! Det du skriver om Zena är inte skryt utan fakta...hihi...! Jag vet, för hon låter som en kopia av sin halvsyster Dexi. Totalt av eller totalt på...och man kan dämpa. Temperamentet verkar vara detsamma också...haha! Dexi är heller ingen förstagångshund...men helt otroligt skön på många sätt. Vi kollar in här ibland och kommer att följa er via cyberrymden i fortsättningen också.
Ha det bra, Annica och Torboldts TerrierDexi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0