Utmanelse!

 
Zena har blivit utmanad av Caxa och Rizzla. Så nu kommer något att bita i. Bokstavligen.

Zena berättar själv. det är mycket enklare så. Hon är ju sååå surrig så skulle jag fråga hanne en massa så skulle jag få öronskav.


1. Jag har en mun och den användr jag till mycket. Inte bara att äta med. Vet ni om att man kan bita sig fast uppe på Gaijas rygg och åka snålskjuts?

2. Alla här hemma försöker få mig att kissa och bajsa ute. Men vaddå? när det är tråkigt väder kan man väl få gå på den offentliga toan? Alltså i Amandas rum.... Det går utmärkt att kissa och bajsa där inne. Nästan som ute juh! Enda nackdelen är att Amanda låter så illa om man råkar pinkilera eller popsilera där inne.

3. När vi är ute i skogen så är alla stora stenar mina! ALLA!Klättrar man upp på dom så blir man ju stor och kan se långt.

4. Jag har en mormor som är toppen! Varje gång man kommer till henne så ser man utsvulten ut och så sätter man sig framför godisskåpet och vickar på huvudet. Det slår ALDRIG fel! Varje gång får jag godis! Vilken toppenmamma!

5. Man får inte bita på bilen. Men allt löst i bilen får man bita på. Gaija har sagt det. Och jag lyder. Som den lydiga lillasyster jag är! =O) Ett av liggunderlagen har jag gjort om till ett mästervärk. Men min tråkiga mamma har gömt den under en plastmatta. Men hon vet inte om att jag fortsätter jobbet. Men liksom lite mera undanskymt....

6. Jag gillar att leka med katterna. Dom tycker inte om att leka med mig. Kanske dom är sura för att jag vuxit om dom? Från början när jag flyttade hit var jag lika stor som dom. Men nu är jag mycket större. gissa vad en valptass kan göra? Joooo.. Mankan få omkull katter på alla möjliga sätt. Och sura blir dom! hihi... Då blir dom ännu roligare och det hela blir jättespännande!

Nä nu ger jag upp. Nu ska jag äta mitt nattmål så jag kan sova under sängen. Det är svalt och skönt där... OCh tyst när inte husse snarkar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0